Rozhovor s Milanem Malačkou

11.05.2014 20:48

Tak zde máme další rozhovor, tentokrát s Milanem Malačkou běhajícím tento rok H12 za DKP.

 

Jak jsi se dostal k OB?
Mamka začala běhat, když byla mladá a chytlo jí to, pořád o víkendu jezdila na závody, a tak jsem si řekl, že to taky zkusím - a ono mě to začlo bavit.
 

Co považuješ za svůj dosavadní největší úspěch?

Jasně, že 2 stříbra na MČR štafet a družstev v Jablonci 2013.
 

Čemu dalšímu se ve svém volném čase kromě OB věnuješ?
Rád hraju na klavír a programuju na PC.
 

Jsi lepší běžec nebo mapař?
Určitě běžec. Taky mi sprinty na sídlišti jdou mnohem líp, než nějaké těžké postupy v lese.
 

Kdy, kde a jak jsi se úplně nejvíc při závodě ztratil?
No tak to už si asi nevzpomenu. Ale dost jsem se jednou zamotal někde při PPŽ v Troji. Byl tam nějaký zakázaný prostor - botanická zahrada, potom nějaké ploty, brána a spousta pěšin. Doběhl jsem někam k bráně, tam mi řekli, že jsem v zakázaném prostoru, tak jsem musel zpátky a místo abych pak šel přímo ke kontrole, tak jsem pro jistotu ještě oběhl nějakou obří oplocenku.
 

Máš pro letošní rok v OB nějaký cíl?
Vyhrát celkový jarní PŽ. A tím si prodloužit o rok Béčko.

—————

Zpět


Kontakt

Dominika Plochová